fredag 18 november 2011

En liten filmsnutt att bli (be)rörd av




En vän delade med sig en liten film på Facebook och jag kunde inte undgå att beröras. Jag tar mig friheten att sprida den vidare, genom att lägga in en länk till den.


Klicka här***, så ser du filmen-->> 
http://www.facebook.com/photo.php?v=1862867806359 <<-- Filmen varar i 1 minut och 47 sekunder och jag kan lova att det är ytterst väl spenderade minuter! 


Bara genom att uttrycka sig lite, lite annorlunda kan man nå helt andra resultat...


***OBS! Jag har nu upptäckt att, om du kommit in i bloggen via "www.nkcdb.se" verkar det av någon anledning som om det inte går att öppna länken till filmen. Du kan antingen välja att kopiera länken och klistra in den i adressfältet ELLER gå in till bloggen via "www.dovblind.blogspot.com" och klicka på länken där istället. 


.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar